Onödigt inlägg.


Ge mig sooooommar, ungefär NU !

Så trött & deprimerad, allt pågrund av vädret. Man känner verkligen inte för någonting. ge mig lite vår, så ja kan ut & röra på mig ordentlig. Ska införskaffa mig en ordentlig cykel & en barnsadel?, så Novan & ja kan cykla lite i sommar. Dock kommer det väl blir Daniel & Novan, då det är han som ska va hemma med henne i sommar ;P

Jaja, jag har inget vettigt att skriva just nu. Skriver för skrivandets skull typ, hmrf. Ska nog ta & laga mig lite mat nu när Novalii sover, börjar känna mig lite små hungrig. Hmm vad ska man hitta på, jag är verklig usel på mat. Uhä.

Återkommer när jag har något vettigt att skriva om.
Josefine

Kommentarer
malin, mamma till alice o lowe säger:

Håller med om vädret!! FY fan!!

2010-02-10 | 14:04:54
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback