Prinsessan


Min lilla prinsessa har inte blivit bättre, utan sämre. Inatt fick hon krupp, eller falsk krupp som det heter. Så natten har varit riktigt jobbig, hade inte Daniel varit här hade jag nog fått panik. Som tur va, så är ju han lugn, så då blir jag lite lugnare. Nu imorse fick hon jätte hög feber igen, så nu på morgonen har vi varit på sjukan. Novalii har fått medicin & ikväll ska vi åka in igen om hon blir sämre, då får hon andas in något, va det nu va :/

Blir så orolig me, för nu har det gått flera dagar som hon inte velat äta ordenligt. Får för mig att hon gått ner massor i vikt. Men det går ju inte tvinga i henne mat, men massor vatten får hon.

Nu är vi klara med tapetseringen i lägenheten, skööönt. Så nu ska vi börja städa oså så fort Novalii blir frisk igen. Annars får Daniel ta & städa själv :P Om novalii skulle vara sjuk hela veckan. Har skickat iväg karln & storhandlat nu, haha. Skrev en lista med allt vi behövde, men han kommer säkert hem med hälften utav det & massor läsk & godis istället. typiskt honom :P

Ne nu ska jag ta tag disken här medans Novalii sover.
Puss

Kommentarer
Johanna säger:

Stackars lillsnörpa. Hoppas verkligen hon kryar på sig fort nu. Sånt där tar ju på krafterna på sådär små. E fick också andas in något vid många tillfällen då han hade problem med krupp & feberkramper. Hoppas lillsnutta klarar sig ifrån det.

2010-02-22 | 13:36:23
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
sandra säger:

Nooviis då :/ hoppas hon blir bra snart <3

2010-02-22 | 13:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback