Sjukstuga


En hemsk natt, som dem andra. Dagen likaså ! Tråkigt & läsa ja vet.

Men vaknade 10 ggr inatt, bla pågrund av att Novalii vaknade, sen alla tankar kring Börnii. Men sen vaknade vi runt 07.00 av novalii va precis kokhet & låg & skakade, då blev jag rädd. Dem första tankarna va att hon fått diabetes, då daniel har det. Blir alltid lika nervös, eftersom daniel krampar när han är låg. Men tog upp henne & tog febern, då hade hon 39 i feber, så antagligen hade hon frossa. Min lilla prinsessa ;(

Nu sitter jag här med världens huvudvärk, känner mig helt förstörd i kroppen. Novalii sover & jag ska lägga mig strax & försöka vila. Känns som att allt händer på en & samma gång, daniel va tvungen att åka & slipa sista rummen, då dem ska tapetseras imorgon. Förhoppningsvis kommer mamma hit & hjälper mig lite sen. Så ja kan lägga mig ner & ta det lite lungt.

Livet har sina upp & nedgångar, jag får väl glädja mig åt att det snart kommer bättre dagar, I hope so.
Puss Josefine

Kommentarer
Johanna säger:

Ja urs, det där med feber & små barn är inte kul. jag va barnvakt åt Eddie en gång när han fick feberkramper. huu va läskigt,

2010-02-19 | 13:16:23
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Johanna säger:

Blev visst inte färdig med mitt inlägg här. :)

Vi lyckades inte häva den feberkrampen med att gå ut i friska luften & handukar osv. Det blev ambulans till vrinnevi. Det va läskigt! Nu ve tjag ju i alla fall hur man ska agera. Hoppas lill snutta kryar på sig & att ni får vila ordentligt i helgen. Krya på er allihopp!

2010-02-19 | 13:17:59
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback