Snart orkar jag inte mer


Novalii har nog kommit in i någon period. Hela veckan har hon vaknat på nätterna & gråter, när jag lägger henne hos mig så somnar hon, sen flyttar jag över henne till hennes säng, sen efter en timma vaknar hon igen & så håller det på. Inatt vakna hon klockan 03.00 & vägrade somna om, vid 05.00 när Daniel skulle till jobbet höll ja på & bryta ihop, han gjorde en flaska välling åt henne innan han gick till jobbet. Så somna hon runt 06.30, sen kommer det nån idiot & ringer på dörren vid 08.00, står & plingar på säkert 3-4ggr innan ja går upp & öppnar, då är det någon som gått till fel dörr, men vafan han ser väl va det står på dörren. & Novalii vaknar ju såklart..

Så nu sitter jag här med huvudvärk & är så trött så jag snart somnar. Nu väntar jag bara på att Novalii ska bli trött, så vi kan sova en stund igen. USCH!

Idag är ingen bra dag.


Kommentarer
Mathilda. säger:

Be någon ta henne en stund på dagen så att du får sova ut. Det är nog bara en period hon har kommit in i, och det går säkert över snart.

2010-02-18 | 11:18:40
Bloggadress: http://tillahfjant.blogg.se/
Sofia säger:

Jag kan ta Novalii nån timma! :) bara att du hör av dig gumms. <3

2010-02-18 | 11:41:40
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
evelina engström säger:

hejhej. Vi har också haft samma problem i en period. Bvc sa att barnen börjar drömma runt 9 mån ålder och de drömmer antagligen mardrömmar. Och vi testade det mesta, byta blöja, välling osv. men inget hjälpte. sen läste jag att musik lugnar ner dem och vi började ha radion på på nätterna och det hjälpte hon sov hela natterna. inte hög volym. Mvh Evelina

2010-02-18 | 13:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback