Tisdag


Den här dagen kunde ja lika gärna ha spolat över, riktigt meningslös. Har bara suttit hemma, gjort dem vardagliga sysslorna. Fytusa va trist.

Och så ringa vi hyrevärden idag, och han svarar inte. Så antaligen har han åkt in på sjukan igen, men Yees det kan ju inte bli bättre. suck ! Vi behöver börja planera köket nu om vi ska komma någonstans. Pappa sa att det tar minst 3 veckor att få hem det.

Hur kan man bara ignorera sin barndomsvän? Det undrar jag. Hur kan man lämna en evighets vänskap pågrund av att den ena blir förälder, det förstår inte jag. Som sagt handlar inte detta om mig. Mina vänner försvann under graviditeten, men lyckligtvis kom dem tillbaks sen. Jag förstår inte hur människor tänker längre.

Jag tycker iallafall att det Du gör är illa, Riktigt Illa.
Bye bye beautiful.

Kommentarer
Sofie, Miltons mamma <3 säger:

ja förstår inte heller hur man kan ignorera sin bardomsvän :( Förstår inte vart alla vänner tar vägen... Men men, vem orkar bry sig ?



Ja vill me ha nytt kök hehe :) Tror ja ska måla om köket :)



Va stor lillsessan har blivit :)

2010-02-16 | 21:36:19
Bloggadress: http://miltonsmamma.blogg.se/
Anonym säger:

Det beror nog på att man blivit "vuxen", det skrämmer en hel del människor tydligen... Här räckte det med att skaffa sambo och bostad så var mina vänner förlorade. :S

2010-02-17 | 10:18:25
Johanna säger:

Håller med annonym.

Man behöver inte skaffa barn för att det ska bli sådär. Räcker att inte passa in eller att växa ifrån varan. Dock är det väl så det är i den här åldern där vi är nu. Alla växer vi olika fort. Hemskt men sant!

2010-02-17 | 16:19:13
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback