Upp & ner.


Finns det något värre än när livet går utför? Visa dagar mår man så dåligt, jag brukar alltid glädja mig med att det kommer bättre tider, för det gör de väl?

Igår kväll hade jag riktigt trevligt med flickorna, först blev det god mat -smörgåstårta, spel & masssor prat hemma hos Sandra, sedan vidare upp till O´learys där vi bowlade, sedan for vi ner till Hotellet ! Det va helt okej där nere, inte alls mycket folk. Men det är skönt ibland!

Novan sover nu äntligen, sovrutinerna är som bortblåsta. Hon har ju varit sjuk till & från nu i 2 veckor, så hon sover inte alls bra på nätterna, och sover massor på dagarna. Sen vill hon inte ha annat än välling, så nu har hon blivit hård i magen. Usch jag mår dåligt när hon inte mår bra..

Fick tips om att man kunde ta körkortet på avbetalning, det är något man inte ska göra egentligen. Men jag vill verkligen komma igång med det igen, och är det enda utvägen så får det bli så. Jag menar vilken mamma, med föräldrapenning (lägstanivådagar) har råd att slänga upp 10 tusen på ett körkort, inte ja ialf.

That boy is a monster.

Kommentarer
Johanna säger:

Gå in på en annan trafikskolas hemsida! De har typ "intensivkurser" något de kallar summerdrivecamp. Satsa på det & du har ditt kort i sommar!

Ta ett vanligt lån va tusan. Klart man kan betala av ett körkort. Du kan ju köpa vår sprutt i bang bang bil. haha :)

2010-03-01 | 08:47:38
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Sandra säger:

That boy is a monster?

2010-03-02 | 01:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback