Åter helg..


Piggare än någonsin, kul att höra va? :D
Gick & la mig 21.20 igår & sov till 08.20.. Grymt skönt måste jag säga :)

Igår va vi barnvaktåt Hannah & Lucas, och jag måste bara fråga er flerbarns mammor, jag har bara 1 barn, men det verkade så himla mycket lättare & ha fler?? Som sagt hannah & Lucas va ju här, och dem sysselsatte sig själva med leksaker osv, även Novalii va mer med dem & inte alls lika klängig på mig. Blir skönt när hon börjar dagis & får träffa lite mer barn.

Jaja, nu ska ja mysa med snuttan, sen till frissan 15.30.. Har lite beslutsångest fortfarande hur jag ska klippa mig osv, men det blir väl som vanligt :P För feg för att göra något spec.

Ha en bra helg, puss Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback