Dagen


Orkar inte skriva så mycket idag.

Har fart omkring hela dagen, först ut på sjön & grillat korv med mamma mfl! Sedan iväg till lägenheten, målade klart alla tak, och några lister mm, sen iväg till Finspång för att inhandla lite skit, tillbaks till lägenheten igen & måla. Sedan knalla jag hemmåt, diskat, plockat iordning, lagat kvällsmat, fick bli varma mackor :) NU ska jag ta mej en dusch, tanken va att efter det slänga mig i soffan framför Johan Falk. Men det blir nog eventuellt sängen för min del. Är helt slut, förstår inte var jag får all energi ifrån, med tanke på att jag sover urdåligt om nätterna. Blir runt 4-5 timmar varje natt.

Kanske därför jag ser ut som en zombie nu för tiden? :O Jaja. Nu ska jag hoppa in i duschen, ha en fortsatt bra kväll. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback