Fisk luft..


Sådär nu är man hemkommen från skogen. Jag, Novalii, Sandra & Jonas gav oss ut för att grilla korv, Mm det va riktigt gott. Kallt men mysigt :) Skönt att komma ut & röra på sig & få lite frisk luft, det behövs.

Längtar till nästa vecka. Då ska vi kolla in lägenheten här i Lotorp. En 3:a, äntligen något större. Om badrum & kök ser fräsht ut så tar vi den antagligen. För vi skulle få nya tapeter, färg & allt som behövs till alla rum av hyresvärden. Riktigt snällt! Och så ska pappa Daniel flytta med oss ;) Tror att det kommer funka mycket bättre den här gången. Tror att det blev väldigt mycket för oss då Novalii föddes, plus en liten valp. Det ställde höga krav, ett stort ansvar & mycket jobb. Nu har vi ju liksom kommit in i allting & lärt känna Novalii & vi vet vad hon vill osv. Jag hoppas & vill att vi 3 kommer få det bra igen :) Det är ju trots allt honom jag vill leva med.

Ikväll blir det en Josefine&Novalii kväll. Daniel skulle sova hemma, och vännerna är upptagna med annat. Men det är mysigt när det bara är hon & jag med :) Bara det är jag är så sällskaps sjuk. Så vill gärna ha folk runt omkring mig hela tiden. haha!

Nu är ja skapligt frusen, uh. Ska nog lägga mig i ett bad :) Skönt.
Ciao, / Josefine





Kommentarer
Johanna säger:

Vilka härliga bilder. :) fint kort på Sandrich! :)

2010-01-08 | 08:58:27
sandra säger:

det va en myyspyys dag med massa frisk luft =) Hoppas lägenheten ser bra ut o det kommer funka mellan er om ni flyttar ihop =) <3

2010-01-10 | 13:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback