Fredag


here we go again.
Veckorna går så otroligt fort. Hinner inte med, men det är som det brukar vara :)


Tack för kommentarerna, fick bra råd. Jag ska nog försöka jobba i sommar & så får Daniel va hemma med Novalii tills hon kan börja på dagis här i Lotorp, det blir bäst så :) Sprang även ner till Lokattens förskola här i lotorp förut, och skrev in mig som vikarie, känns bra :) Hoppas dem ringer oxå.

Ikväll kommer Daniels syster Emma hit & ska vara barnvakt åt Novalii. Daniel & jag hade lite planer på vad vi skulle göra, men så blev det inte så. Så nu måste vi komma på nått annat, för det skulle vara skönt & han & jag kunde få göra något ihop för en gångskull. Tack Emma för att du ställer upp :) Är super tacksam.


Nu ska jag väl ta & väcka sömtutan här, så att hon somnar skapligt ikväll :) Blir lättare för Emma då :) Ha en fortsatt bra fredag. Puss Josefine

Kommentarer
Elin säger:

du har fått till en jättefin design på bloggen !:)

kram Elin

2010-01-16 | 00:51:46
Bloggadress: http://elinmaria0.blogg.se/
Emma säger:

Hihi det var så lite så, var ju inte direkt jobbigt ;)

2010-01-19 | 18:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback