Fullt upp.


Hemma från mamma nu, har varit där & lunchat. Novalii fick sitta i pulkan påvägen dit & hem. Så hon somnade som en stock nu när vi kom hem, men gu va spännande hon tyckte det va & sitta i pulkan & se allting, hon va helt borta, bara satt & kolla på allting. Sötnosa :)

Tänkte att jag skulle unna mig en klippning, så jag ringde modeklipparna, som hade en tid redan imorgon, det gillas skarp :D Efter klippningen ska jag väl slänga i någon färg tänkte jag, antingen får det bli röd igen, brun eller mörkbrun? Hmms svårt, får se va jag bestämmer mig för.

Snart kommer Novaliis kusiner hit, Hannah & Lucas. Tänkte att vi skulle gå bort & åka lite pulka, men får se när Novalii vaknar. Jaja nu ska jag slänga mig framför tv:n & slappna av lite innan det blir fullrulle här. Puss Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback