Hur trött får man va?


Godmorgon, jag & Novalii gick upp klockan sju. Tänkte att om vi går upp kanske hon somnar tidigare på kvällarna.

Igår va Ullis här en sväng på förmiddagen, va hur trevligt som helst & snacka lite skit ;) Runt 15.00 kom Daniel hit, vi åkte ner & hämta ut alla tapeter till lägenheten & sedan vidare till Viberga. Fick med mig kläder till Novalii hem, dem hade halva rea priset, på massor utav fint faktiskt. Så jag fick med mig 2 pyamasar, 1 byxa & tröja, 1 body & en huvtröja, allt för bara 149kr. Dock glömde hon i kassan scanna 2 varor, så då vart ju kläderna ännu billigare haha, såg det på kvittot :D Så igår gjorde jag ett riktigt fynd.

Sofia & Stoffe kom hit igår kväll, vi skulle se into the blue som gick på tv:n va det tänkt. Runt tio gick jag & la Novalii, och vaknade igen runt klockan 01.00 helt förvirrad. Haha.. För det första hade Daniel lagt Novalii i sin säng utan att ja vaknat, jag låg i alla kläder & undra va klockan va & vart sofia & stoffe va.. Haha. Ursäkta för att jag somnade Sofia, tur att daniel va här :D haha. Jag måste ha varit helt väck igår.

Idag blir det lungt, är helt slut. Eftersom dem plogade snö här utanför vid 04.00 imorse, så ja kunde inte sova.
Jaja, ha en fortsatt bra dag. Puss Josefine


Kommentarer
Johanna säger:

Jag vaknade också av det, men man får väl stå ut. Förstår att det är pressat schema för dem som röjjer nu efter snöfallet.

Tror det va Emils lillebror. Hoppas allt är bra! :)

2010-01-28 | 08:18:06
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback