Ingen rubrik


Riktigt seg dag ! Va hos Emma & Janne igår, riktigt trevligt :) Så det tackar vi för. Efter det blev det en sväng till Kristallen & sedan hemfärd. Har inte orkat med någonting idag, dumma dumma mig. SÅ imorgon blir det allt på en gång, städa här hemma, till nya lägenheten & räkna ut hur mycket tapeter osv vi behöver till alla rum. På måndag bär det av ner till Ödmans, svårt & välja tapeter hrmf.. Men kul såklart :) Jag vet iallafall att nu är det slut flyttat för min del, ska ja flytta igen så ska det va till ett hus !

Satt & funderade förut på hur underbara vänner jag har egentligen. Och vi har hållt ihop i bra många år nu, blir 10 år nu med en del, om jag inte räknat fel. Och mer ska det bli. Är så tacksam för att jag har er, nu gör verkligen mitt liv så himla mycket bättre, ni vet vilka ni är <3

Nehepp nu ska jag glo på paradise hotell, Pappa Daniel somna nog när han skulle natta Novalii, vi som skulle se film, morr. Haha! Men men ska väl krypa till kojjs jag med snart. Se ya.

Kommentarer
sandra säger:

O du ska veta att du oxå är en underbar vän <3 Ja det stämmer 10 års vänskap o ska bli massa massa mer år :) Är så glad att jag har dig <3

2010-01-16 | 23:17:55
Fia säger:

Med mig är de inte tio är men snart sex år och jag är glad över att jag har dig, du betyder massa för mig! Massa kärlek till dig gumman! Är glad att jag har er andra också, vi ska hålla ihop tills vi är 40 och då kommer vi bli som de i Heartbreak hotell! :) haha <3

2010-01-17 | 12:08:22
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
johanna säger:

Ja tio år har redan gått. Shit tiden bara rusar iväg. Nästa gång det gått tio år så har vi alla passerat 30. huuu Vi har ju liksom växt upp tillsammans allihopp. :D

<3

2010-01-18 | 07:02:27
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback