Klagoinlägg.


Idag är en sån dag då jag bara vill krypa ner i sängen, bara sova sova & sova.. Känner inte för någonting. Och Novalii ligger med nästan 39 i feber, antagligen efter spruta nr 2 hon fick igår.

Jag hatar att när man tror att allt är påväg åt rätt håll, så kommer nya motgångar. Varför kan det aldrig vara bra under en längre tid. Jämt dyker nya saker upp, och jag har så svårt att stå emot & jobba för att allt ska bli bättre. Känns som jag faller bit för bit. När jag försöker be om hjälp, så finns det ingen utsträckt hand för min del.

Daniel jobbar eftermiddag, och jag mår verkligen uruselt, men jag håller humöret uppe för min underbara dotter. I helgen så tänkte jag va lite för mig själv, då daniel är ledig. Det behövs just nu. Behöver även hålla på¨med lägenheten, så jag kommer någonstans. Det är inte det lättaste att försöka få den klar när man har novalii med sig. Hon blir så gnällig, men det förstår jag. Absolut inget kul för henne att sitta & glo på mig.

Jag är besviken. Besviken på sånna som säger en sak & gör en annan, "MYCKET SNACK, lite verkstad" brukar man säga va? Usch. Jag tänker inte anstränga mig mer.

Ursäkta mitt inlägg. Men men ni behöver absolut inte läsa. Upp till er. Bye for now.

Kommentarer
sandra säger:

Förstår va du menar gumman :/ Men hoppas allt blir bra o att man förstår. Jag finns här för dig dag som natt gumman, bara o ringa om du vill prata lr om du behöver hjälp med nått. Jag ställer upp o det hoppas jag du vet :) love you! <3<3<3

2010-01-21 | 22:27:34
Johanna säger:

Kan tänka mig att det blir lite krångligt! Har erbjudigt mig hjälpa till om det behövs. Hoppas att allt löser sig. Så där är inte kul att känna. Sköt om dig tjejan. :)

2010-01-22 | 07:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback