Life goes on..

Hej & hå, nya tag.

Hoppas på att sommarvik tjänsten kommer ut på vikinglines hemsida idag. Ringde upp till Ingis häromdagen, "rek på Cindy". Hon kände igen mig direkt, kändes skönt. Hon sa att man va tvungen att skicka ett mejl, men bara ja skrev vem ja va så skulle det väl inte vara några problem ;) I HOPE..

Behöver verkligen jobba i sommar, då Daniel ska vara pappa ledig. Så novan slipper börja dagis i finspång för att sedan flyttas ut till Lotorp i höst. Ne, då fick vi göra såhär istället. Novalii kommer klara sig utmärkt med sin pappa, dem funkar alltid kanon ihop. Men frågan är om jag kommer klara mig utan henne i 10dagar. Men känns det som jag har något val? NEJ. Vi måste ju få in pengar, och i Finspång finns inga jobb. Jävla skit håla rent ut sagt. Ja om man inte vill torka röven på gamla pensiönerär förstårs, men det är inget för mig, ursäkta.

Hm, nu sitter jag hemma. En aning rastlös. Skulle kunna knalla bort till lägenheten! Men det funkar inte ensam, novalii vill absolut inte sitta i vagnen där borta nu. Hon vet redan i trappen på G upp att det är dax att börja gnälla. haha. Unge ! Novan fick Svin spruta 2 i förrgår, och igår låg hon med 39 i febern, stackarn. Men idag verkar hon må mycket bättre, det är livat här hemma. Nu sitter hon på golvet & är helt inne i en HM katalog, det ska börjas i tid antar jag? :D haha. Så ja passa på & skriva lite.

Ne nu ska jag mysa lite med Snuttan. Ha en fortsatt bra dag. Puss Josefine



Kommentarer
mamma säger:

Du vet att det alltid finns lösningar på alla problem, eller hur :)

2010-01-22 | 14:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback