Motivation tack


Försöker få motivation till att skriva, men den är som bortblåst!

Malin www.alicesmamma.blogg.se ska göra om den ikväll förhoppningsvis, är så tacksam att hon hjälper mig med den så fort jag ber om det :) Får se om ja blir lite mer motiverad med lite omväxling i bloggen :)

Nu ska jag ge Novan mat här. Novalii kommer nog börja gå före hon börjar krypa "hon hasar sig fram" haha, men iallafall så har hon börjat att försöka ställa sig upp, utan något att hålla sig emot. Jag menar hon blir åtta månader, är det ine väldigt tidigt? Blir lite chockad. haha!  

Jaja. Nog om oss. Puss


Kommentarer
Sara säger:

Jag tycker verkligen du ska fortsätta blogga:)



Jag gick när jag var 8 månader, Leo kan inte ens gå nu fast han är 14 månader,så det är jätteolika hur barnen utvecklas.

2010-01-05 | 21:56:20
Bloggadress: http://leifsdottir.blogg.se/
niklas säger:

våran julia går helt med stöd och hon är åtta månader så allt är individuelt men din tjej är jätte duktig mvh

2010-01-07 | 13:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback