Pain


Har glömt bort hur förbannat ont jag hade för ca 9 år sedan, vilken dag. Jag har trott att jag skulle avlida i smärta. Känns precis som värkarna under förlossningen & då ljuger jag inte. Har legat & vridit & vänt, försökt varit uppe & gått, knaprat värktabletter, varit halvdöd & sovit 3timmar, nu sitter jag här & är halvt medvetslös .. Haha ne så farligt är det inte, känns bättre nu! Kanske ska tillägga att jag är i den veckan alla tjejer älskar, Inte. Men jag har aldrig haft ont förut, ja förutom första gången jag fick den. men nu förstår jag & ja lider med er som har så varje månad.

Nu har jag skickat iväg karln till affären, här ska inhandlas cayennepeppar, curry & tomatpure. Ska tillaga räkor i stark sås m ris, mumsigt :) Sen ska jag faktiskt unna mig lite godis & läsk, vilket jag inte gjort på 2 veckor.

Kommer ingen vart i lägenheten just nu, idag har jag ju mått som en zombie. Just idag när Daniel är ledig & vi har all tid i världen att hålla på, men tur var väl det att han va ledig. För jag hade inte klarat tagit hand om Novan själv. Men jag hoppas jag mår bättre imorgon, för då tar vi nya tag & börjar måla igen, 3 tak & lister kvar. Jag är taggad :O inte haha..

Ne nu ska jag mysa ner mig i soffan framför nått bra, ha en fortsatt bra lördagskväll. Puss Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback