Söndag


Känner mig trött & irriterad. Men livet har ju sina upp & nedgångar, och tur är väl det, annars kanske man inte skulle uppskatta dem bra stunderna i livet :)

Idag tog jag sovmorgon till kl10.30, det behövdes måste jag villigt erkänna. Mamma ringde & väckte mig då, och bjöd dit oss på en fika vid fyra. Dock kan ju inte jag fika, hrmf. Har även hunnit springa förbi lägenheten & räknat ut våder till alla rum & fondväggarna som vi ska ha. Usch va har i gett oss in på, hur mycket jobb som helst. Men men det ska väl kännas att man lever?

Novaii skruttan sover nu, hon har varit så gnällig ett par dagar, vet inte va det är med henne. Det gör allt så himla mycket jobbigare när man inte vet va felet är & man inte kangöra någonting. Jaja, nog om detta, måste hinna diska & städa lite innan hon vaknar & innan vi ska hem till mamma.

Puss Josefine

Kommentarer
johanna säger:

Jag tror lägenheten blir kanoners fin! Och kom ihåg att du LOVADE säg till om hjälp behövdes. :)

Jag vet det känns som ett evighetsprojekt, Men tänk på mig & Emil så k'nns det bättre. Vi som betalat allt själva har ju också fått gjort lite i taget. Förstå när vi rev köket & ändå bodde där. Spisen i hallen, kyl/frys & allt vi hade i skåpen på vardagsrummsgolvet. haha. ja det känns kankse bättre nu? :P

2010-01-18 | 07:06:36
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback