Söndag



Novalii sitter & tittar på Barnkanalen! Så jag passar på att uppdatera lite här. 

Har sovit sjukt dåligt den senaste veckan säkert 3-4 timmar per natt. Och det resulterar i att jag nästintill svimmar har jag märkt. Idag mår jag inte alls bra! Försöker få i mig massvis med vatten & energi rika saker för & hålla igång. Hmm tur att Daniel slutar klockan 18.00! Då går jag & lägger mig, den saken är säker.

Måndag imorgon, tiden går skrämmande fort. Iallafall så hoppas jag på att hyresvärden ringer om lägenheten. Så vi får komma & titta om det är något att ha ! I HOPE SO.. Vill verkligen ha något större, här i Lotorp. Att bo i Lotorp på vintern är väl inget hit direkt, men sommaren är underbar :) Kommer bli kanon för Novalii.

Nehepp nu ska jag göra iordning lite frukost. Jag behöver det känner jag! Ha en fortsatt bra dag. Puss Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback