Uppdatering


So here I am again.
Men vad ska jag skriva om? Hrmf. Inte alls någon lust ! Men har fått lite önskningar om att skriva.

Igår va vi, alltså jag, Daniel & Novan & kolla på 3:an i Lotorp. Som va total förstöd & såg ut som skit rent ut sagt. Vi hade nog inte tagit den om det inte vore för att vi fick renoveringen gratis, med det innebär nya tapeter till alla rum, måla alla tak, lackning av köksluckorna & garderobsdörrarna & nytt badrumskåp osv. Sen behövde vi inte heller betala hyra fören i Maj. Helt klart kändes det bra, för då har man tid på sig att fixa iordning, samt att vi har 3 månaders uppsägningstid på dessa lägenheter vi har nu. Kan ju vara skönt att få tapeter som man verkligen vill ha osv. Inte en chans att vallonbygden skulle göra en sån bra deal? Inte sant?

Helst av allt vill ja såklart bo i hus, vem vill inte det? Men det får vänta tills man har fast jobb, & allt rullar på, så man vågar ta sig ett lån :)

Bestämmde mig för att se hur mycket jag gick ner på en vecka om jag slutade med allt som inneåller socker. Dock bryr jag mig inte om bröd osv. Men coca cola, godis, saft osv. & inte äta efter klockan 18.00 ! Det har faltiskt gett resultat. 2 kilo sen i söndags, jag hoppas det är 3 kilo på borta på söndag när ja ställer mig på vågen.


Ne nu ska jag fortsätta glutta filmen jag satt på, novan & pappa daniel sover här i soffan, sötnosar :)
Puss Josefine





Kommentarer
Sofia säger:

Du är duktig gumman! :) Jag håller tummarna för att de står 3 kg för din skull! :) Uschan! haha! :)

2010-01-14 | 12:25:05
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Kristin säger:

Fin header! Grattis och lycka till med nya lägenheten! :)

2010-01-14 | 21:35:43
Bloggadress: http://kristinljungberg.blogg.se/
Sofie säger:

Ja vallonbyggden kan slänga sig i väggen, vi fick inte nya golv, inte nya köksluckor fast dem andra lägenheterna i huset fått det & dem vill inte göra något åt våran hål i väggen på badrummet. Jag hatar vallonbyggden. haha, :) men måste säga att din desgin var skit fin, och headern lika så. ha det bra!

2010-01-18 | 20:05:09
Bloggadress: http://feliciasmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback