Graviditet


Och så har drömmarna börjat igen, jag minns hur jobbigt jag hade det med dem när jag gick grvaid med Novalii..
Jag drömmer om & om igen, varje natt att jag dricker, och sedan kommer jag på att - Ja är ju gravid. Och får världens ångest & undrar hur mycket jag skadat mitt barn osv, det är grymt jobbigt. För när jag vaknar så går mitt hjärta i 300... :( Precis samma dröm som med Novalii! Någon som vet va det beror på?? Jag saknar inte alkohol, och jag skulle aldrig, ALDRIG dricka en droppe under tiden jag bär mitt barn.

Imorse när jag vakna så va bulan där, den där underbara hårda lilla kulan som bara ska bli större & större. Vårat lilla underverk. Den va verkligen där när jag låg ner på rygg, har inte kännt den innan, men pang :)  Längtar tills ja känner bebisen, jag kände Novalii vid vecka 16 förra gången, hon va en riktig vilding.

Nehep, nu ska ja mysa med mina 2 underbaringar här hemma <3
Puss

Kommentarer
Maria säger:

Min lilla lever rövare i stort sett hela tiden där inne! :D Helt otroligt häftig känsla. :) Jag kollar upp könet på den om några dagar förresten! :D

2010-07-19 | 17:07:48
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/
Pillan säger:

skumt det där med drömmarna men det är väl nåt som hör till.

Vad sugen man blir på en till, så mysigt och vara gravid;)

2010-07-19 | 23:19:56
Bloggadress: http://lovelychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback