Liten blir stor

Mitt finaste lilla troll, som är 14 månader redan. Vad har hänt med tiden? Här hemma går hon, springer, klättrar & pratar för fullt. Voff, Feffe, e de(Va är det), ack (Tack), Mamma, Pappa, Titt (titta), hehe. Det är så himla kul. Jag älskar henne så obeskrivligt mycket. Jag trodde aldrig att man kunde känna sån stark kärlek.



Jag jobbar för fullt om dagarna, tar hand om mitt lilla troll & försöker få tiden till Daniel. Därmed dålig uppdatering här. Jag är så glad att Novan fick plats på Dagiset i Lotorp, hon börjar i Augusti, samtidigt som jag är jätte rädd att lämna bort henne, så ska det bli så kul oxå !

Nu ska jag göra mig lite kvällsmat, ses.

Kommentarer
Johanna säger:

guu så stor hon börjar bli lill tjeja. :)

2010-07-12 | 12:35:00
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback