Nöjd ..

Haft en jätte trevlig kväll.

Direkt hem från jobbet idag, lagade till min kyckling i ugn, vitlökskroketter (för enkelhetens skull) & en grekisk sallad. Sen kom pappsen med familj, vi käkade & till efterätt blev det lite glass. Va iallafall jätte trevligt :) Direkt efter dem gått så sövde ja Lillan, hon hann inte ens med vällingen, så trött va hon :) hehe.

Nu har jag precis duschat, ska lägga mig i sängen & läsa lite. Sen försöka sova, är helt slut :) Som vanligt.. Hur ofta händer det att jag slöar hemma en dag? ALDRIG. alltid styr jag med något :P Men men det är väl sån jag är. Jag är glad så länge jag är pigg & utan komplikationer.. Höfterna börjar tryta, men jag står ut, än så länge ialf..

Nehepp, nu kallar sängen. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback