Vecka 13 & inskrivning på mvc

Eller vecka 12+6 kanske jag ska skriva. Fick BF datum 12 Januari

Träffade min barnmorska idag, för inskrivning. Precis som min förra graviditet gjorde vi alla prover osv! Men min barnmorska är bäst, man kan verkligen prata med henne om allting, idag satt vi & pratade om hennes förlossningar osv. Eftersom vi vart klara ganska snabbt, då hon redan har alla uppgifter om mig :)

Vikten vart ja chockad över. Jag trodde att jag stod still, men jag hade gått ner 3kg, men Novalii vid denna tid hade jag gått upp 6kg. Men jag rör på mig så himla mycket mer nu & har inte samma sötsug. Men bebis växer ordentligt som den ska :)

Hb:t va bra, skickade iväg prov för & kolla hur det har sätt ut under en längre tid. Och mina yrselattacker beror på blodtrycksfall, som ja trodde.

Nehepp. en liten uppdatering ialf. Nu ska ja vila en stund. Puss

Kommentarer
Maria säger:

Åh tre dagar innan jag fyller år. :D

2010-07-08 | 19:22:54
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback