Vecka 15


Kanske skulle ge mig på ett inlägg?

Jobbar & har fullt upp. Räknat ut att jag fan i mig cyklat typ 15mil under dessa 5Veckor. Haha, påtal om annat.

Mår hur bra som helst, är i vecka 15 nu. Perioden då man är piggast & det känns, ja mår helt underbart bra :) I vecka 30 ska jag iväg & fotografera mig med magen, det ska bli riktigt roligt. Tihi, mer får ni veta då!

Luskade i lite jobb igår, och hoppas på mer jobb i höst, fast då på annat ställe. Jag hoppas, ja skulle verkligen behöva göra något fram tills förlossning. Kanske inte ända fram, men ja under hösten nu :) Nehepp jag börjar jobbet klockan 09.00, så ja ska väll upp på cykeln & ge mig iväg nu.

Ha en bra dag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback