Egentid


Nu har jag myst framför en film i två timmar, Hachiko. Någon som sätt den? Ah jag grät iallafall igenom hela filmen, brukar inte vara så känslig. jag skyller på hormonerna :P Så nu har jag diskat & styrt lite, orkar inte med allt för mycket. Novalii är med sin mormor, ja tror att hon skulle ge sig på & klippa Novalii, hennes lugg hänger ner i ögonen..

Jag uppskattar verkligen den lediga tid jag faktiskt får just nu. Jag tar hand om Novalii väldigt mycket ensam, då Daniel jobbar hela dagarna, som denna vecka från 13.00 - 23.15 ! Man blir trött, jäkligt trött, speciellt nu i början av graviditeten, det är hemskt, man känner sig helt slutkörd. Men i sommar ska jag jobba, & han vara hemma, vi ska se hur hysterisk han är när jag kommer hem om dagarna, det kan nog vara nyttigt för honom & se att det faktiskt är mycket jobb med EN liten DAM. Vilket han inte tror :P

Jaja, nu ska ja göra något, om ja orkar. Ha en fortsatt bra fredagskväll.

Kommentarer
Sofie, mamma till Felicia säger:

Så är det här hemma också, 'Adde tror minsann att det är frid & fröjd att gå hemma med Felicia. Höhö, men det är det absolut inte. Killar är killar..? ;)

2010-06-21 | 07:14:09
Bloggadress: http://feliciasmammas.blogg.se/
Johanna säger:

Jag har hört många karlar som uttryckt sig lika dant & så har de vatt hemma själva med barnen/barnet en dag eller fler & plötsligt så längtar de tillbaka till jobbet där det faktiskt är lugnare. haha. Så jag håller nog med, även om jag själv inte är mor. Karlar är karlar. :P

2010-06-21 | 11:28:37
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Natalie säger:

Filmen är så sorglig ;( jag är inte gravid men jag grät nog fan under hela filmen också och då gråter jag aldrig över nåt ,allra minst en film :P

2010-06-21 | 13:33:27
Bloggadress: http://nataliieb.blogg.se/
Zarah säger:

Historian är ju gripande bara man hörde talas om den... men visst gör gravid hormonerna att man hulkar lite extra ;P

enligt mig iaf ;)

2010-06-25 | 19:42:07
Carro säger:

Tack :D

2010-06-27 | 18:08:40
Bloggadress: http://svenssonfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback