Finspångs uteliv

All the crazy shit I did tonight. those will be the best memories.. Na na na..


Är verkligen på botten, ja må vara gravid & va nykter. Men vafan! Jag försökte dansa & ha kul, jag hade det till viss del, för jag har underbara vänner & har absolut inga bekymmer att dansa nykter, ;)

Jag har ögon i nacken. En tjej stod bakom mig & härmade hur jag dansade, Jaja, så on, efter en stund kommer hon fram, i tron om att jag inte sätt något, och säger som en smörklick, -Ååh hej Jossan, hur är det? ... FUCK OFF. Jag brukar ha tålamod, men sådant får mig att koka över, jag drog på smilebanden & låtsades som inget.

Haha, iallafall så fösöker jag komma någonstans i mitt skrivande, folk är så förbannat avundsjuka på varandra! Tänk o kunna gå ut & snacka med folk man inte känner & ha kul? Haha då får man åka långt här ifrån vill jag lova. Hur orkar människor stå & glo på mig en hel kväll? Haha. Jaja, jag drog hem vid ett & la mig i sängen bredvid mina underbaraste <3 Ingenting går upp emot er.


Kommentarer
Suz säger:

Tragiska människor.

Men tänk att de flesta måste dricka sig halvt redlösa för att våga sig upp på dansgolvet så förmodligen var det bara avundsjuka det handlade om.

Tjejer är så äckliga på så sätt, stirra ut varandra och prata bakom ryggen. Baksluga. Usch.

Bättre slå nån på käften istället ;)

2010-06-13 | 11:20:13
Bloggadress: http://susenknopp.blogg.se/
Madde säger:

Familjelivet är för underbart endå :P

2010-06-13 | 12:07:03
Sarah säger:

De är väl så himla avensjuka, ta det positivt o stället:D

2010-06-13 | 17:26:33
Johanna säger:

Sträck på dig. Det stinker ju avundsjuka det är ju glasklart. :)

2010-06-14 | 07:31:54
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback