Fredag


Vad gör jag om dagarna? Jag försöker överleva mitt illamående, usch fyfan!

Nu ska jag & Novalii gå bort & lägga oss i Udden, sola & eventuellt bada. Sarah skulle även titta förbi, blir nog att gå & ta en glass :)

Igår va vi ute konstant hela dagen, så inatt har det varit jävligt. Har svettats & fryst, usch!  Är illröd om armarna, o så ska jag ut idag igen & vistas i solen. Jaja! Jag får hoppas att jag blir brun snart ist för röd :D Orkar inte blogga mer, inget roligt att skriva om..

Jo, skrattade åt Novalii förut, hon stod i hallen framför spegeln & pussade sin spegelbild hahhahaha :D Synd att ja inte hade kameran framme. Nehepp. Återkommer. Puss Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback