Graviditetens härliga dagar


Jag vaknade 10.30 idag & kände redan då att den här dagen skulle bli ett helvete.

Varje gång jag ställer mig upp känns det som om jag ska svimma, vilket jag nog gör om ja provar, Jag klarar heller inte av att känna lukt av mat för då kräks jag. Har fått i mig ett kex & en pannkaka idag. Idag skulle jag verkligen behövt Daniel här hemma, men han kunde inte vara ledig. Jag vet inte själv hur jag ska klara av att ta hand om novalii idag, men det måste jag. Jag får ligga på golvet medans hon leker..

Jag vet att jag klagar, men jag har inte tvingat er att läsa.

Nu måste ja försöka vila medans novalii vilar.

Kommentarer
Johanna säger:

Urs jag lider med dig. Hoppas att det släpper under resans gång. En stor styrkekram till dig!

2010-06-15 | 07:11:31
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback