Min vardag


Mm just nu försvinner tiden, den rinner ur mina händer. Inser inte att jag faktiskt redan är i vecka 12, ja snart 13.. Helt sjukt, ska på inskrivning nästa vecka, då jag haft fullt upp med jobb har jag fått skjutit lite på det. Men jag ser fram emot den.

Jobbat som en tok dem senaste dagarna, kommer lugna ner sig i slutet utav Juli, det kanske är bra det! Just nu cyklar jag till jobbet, jobbar, cyklar hem, tar hand om min prinsessa, gosar med min sambo & går & lägger mig. Jag varken hinner eller orkar mer, men jag skyller på att jag är gravid haha.

Dem senaste dagarna har jag fått sammandragningar, redan tänker ni & JAG med. Men magen blir stenhård, och jag minns känslan från tidigare grav. Men jag minns att dem börja tidigt då med, i vecka 14 ungefär. Har även haft yrsel, darrningar i händer/armar, huvudvärk & domningar i benen. Jag ringde mvc, hon tyckte inte att det lät grav relaterat. IDIOT. Hon tyckte att jag skulle ringa sjukvården ist, men dem kommer ju bara be mig ringa Mvc. Så jag får helt enkelt vänta tills nästa vecka, hoppas det inte blir värre bara. Funderar på lågt blodtryck, hb eller blodsockret, återstår att se. Tog ett socker igår, utan att jag ätit på 5 timmar, låg på 6.5.. Skumt, eftersom jag alltid innan eller efter måltid ligger på 4.5.. Jaja. Jag har inte diabetes, utan min sambo har, därför kunde ja kolla blodsockret..

Nu ska vi strax slänga på en film här hemma, sen blir det läggdax för min del faktiskt.
Puss

Kommentarer
Johanna säger:

Visst är det väl härligt! Känner så med, vart har dessa två år sen jobbet startade tagit vägen?

Man träffar ju nästan kollegorna med än familjen. haha.

Jobb, hem, Måste syslor, mat, disk, tvätt osv osv. Sen ska man hinna prata tre ord med den man lever med & sedan bumms i säng. Du som har en lite med, =)

Känns skönt att veta att det finns någon som förstår att man inte riktigt hinner med "nöjen" alltid när vardagen är spekkad. =)

Hoppas ni mår bra. :)

2010-07-01 | 07:58:30
Bloggadress: http://johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback