Neggopeggo ..


Idag, slöat halva dagen & andra halvan spenderad i Norrköping, handlade hem lite smått & gott, samt städ grejer, vilket är minde roligt att handla, men absolut ett måste. Karln hade lovat att städa medans jag & novalii va i stan, men när ja kom hem va det absolut inte städat & ingen karl hemma, morr. Han vet vad han har & vänta sig imorgon haha.

Hyresvärden ringde nyss & sa att han skulle komma hit mellan 20-21.00 & lämna snickargrejer, vafan menas med snickar grejer, vi väntar på ett badrumsskåp samt kyl/frys, och jag vill absolut inte ha nått skit stå här medans vi väntar på det, det får han ta samtidigt som dem ska installera det. Och varför såhär sent på kvällen? Hmm, det brukar man väl ta på dagen? Skumt.

Nu är ja lite negativ va? Höhö. Ingen som läser i vilket fall, så ingen behöver dö av uttråkning ! Nu ska jag göra iordning varma mackor, Yummie. Och sen slappa framför tv:n med mina underbara <3 Kisses

Kommentarer
Maria säger:

Ibland får man vara negativ! ;)

2010-06-09 | 09:44:51
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/
Laila säger:

Hans jävla tider! Man blir ju galen.. Men han har ju ingen som kan köra honom på dagtid.. Det är lagom kul när han kommer en fredag kväll vid 9.. Gaah! Men men.. Han lever nog inte länge till, hans egna ord.. Så vi får väl se vad som händer..

2010-06-10 | 15:32:41
Bloggadress: http://lailahjartamartin.blogg.se/
Anonym säger:

när är bebisen beräknat?

2010-06-11 | 21:46:34
sandra walfridsson säger:

jag läser =)

Jag håller med dig, konstigt att lämna grejer så sent?

Haha det där med städningen känner jag också igen.. Oansvariga pojkar :P

2010-06-13 | 08:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback