Rubrik


Det känns som om hela jag jäser. Just nu dem första veckorna sen man ju bara lönnfet ut, inte alls roligt. Men vi är lyckligare än lyckligast över mini i magen! Jag tar mig igenom dagarna nu, vissa dagar går det bättre, andra sämre.

Idag va vi iväg till bvc för ett möte angående Novaliis sovvanor, nu ska vi se om tipsen vi fick hjälper oss. Kanske skulle uppdatera er lite. Novalii sover hur bra som helst, men totalvägrar sin säng nu. Hon vaknar mitt i nätterna & ska in till oss, så hon sover i vår säng varje natt, ska det komma en till så måste det blir ändring, vi vill inte ligga alla fyra i sängen haha.

Ikväll va jag & daniel iväg på bio, vi såg Sex And The City 2. Den va precis som jag trodde, helt wonderful. Skulle vilja åka iväg med mina vänner, precis som dem. Det skulle bli en helt crazy resa känner ja på mig, men men, just dreams. Novalii va hemma med Sandra, det hade gått kanon bra. hon blev lite ledsen 10min innan vi kom hem. Men vi va ju trots allt borta 4timmar, och det är bra länge för Novalii. Ja hon är MAMMIG & PAPPIG. Men det får hon va, så länge hon känner att hon behöver.

Nu ska vi strax sova här hemma, ja är helt slut. En liten UPDATE iallafall. Bye

Kommentarer
Maria säger:

Jag vill fan se filmen igen. Längtar tills den kommer på dvd. :D

2010-06-07 | 23:42:13
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/
Malin - Mamma till Alice & Lowe säger:

Filmen är ju underbar :D

2010-06-08 | 08:34:49
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
sandra säger:

Det gick ju kanon bra =) Säg till nästa gång ni ska göra nått så är jag gärna barnvakt :) <3

2010-06-09 | 22:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback