Pustar ut ..


ÄNTLIGEN så somnade Novalii skapligt, fick henne i säng runt 20.30! Så nu får jag lite egen tid, men jag orkar inte sitta uppe så länge, så jag sussar nog jag med snart.

Går in i vecka 11 imorgon, magen är svullen som attans, ser ut som jag redan gått halva tiden, nevars så illa är det inte :) Men jag vill att svullnaden ska gå ner & bebis magen komma :) Men det dröjer väl. Den brukar väl inte komma fören runt vecka 20, med Novalii fick ja ju ingen direkt bebis mage fören då.

Fel är väl & skriva att jag vill att bebismagen ska komma, För egentligen så menar jag ju att jag vill att bebis ska växa :P



Ne, jag ska väl sova, det behövs. Nattinatt.

Kommentarer
Malin - Mamma till Alice & Lowe säger:

ÅHH!! Fina magen! :)

2010-06-20 | 14:55:13
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback