Dagen


Helt slut, men tänker ändå skriva ett blogg inlägg.

Har precis kommit hem från stan, storhandlade! Åkte i nya bilen, hur skönt som helst att slippa den andra :) Idag har varit en seg dag, har varit hemma hela dagen förutom nu ikväll, & varit ute på 1 promenad, hur slött som helst.

Stod i köket nyss & packade upp alla varor, gick in i vardagsrummet för att kolla till Novalii vad hon gjorde, (Jag vet att det är sent, men ibland får det bli så) I allafall så när Novalii fick syn på mig så släppte hon bordet & tog ungefär 6 steg mot mig, vart hur glad som helst. Det värmer i hjärtat. Jag som inte trodde att hon skulle kunna gå till sommaren, för hon har varit så rädd för att stå själv osv. Men nu så, min stora tjej. Är världens stoltaste :) Förhoppningsvis kommer det gå undan nu :)

Nehepp, nu ska jag mysa ner mig framför tv:n innan läggdax. Puss

Kommentarer
Johanna säger:

Aww va gulligt! Va fort det går! :)

2010-03-26 | 08:31:18
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback