Fint väder


Jag har helt glömt bort tiden nu när Novalii har blivit dålig. För mitt upp i allt elände ska jag ju faktiskt flytta! Och jag har inte packat någonting, bra där :D Jaja det är väl bara sätta fart ! Får nog packa när Daniel kommer hem från jobbet, så han kan ta hand om Novan.

Härligt väder idag. Blir en aning positivare :)

Skulle behöva komma ut på en promenad nu, tanken va att gå ner till Sandra, men jag vet inte med tanke på hur Novalii är i magen, för idag har hon varit jätte lös istället, förstår ingenting. Så hon är gnällig, antar att hon har ont! Men det får bli en liten promenad här i Lotorp, hon behöver frisk luft, igår satt i ju på sjukan hela dagen, plus att hon sov mestadels av gårdagen.

Nehepp, klä på oss & knalla ut kanske. Ha en fortsatt bra dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback