Godmorgon världen


Härliga Morgon? Ne skulle inte tro så, Ha där fick väl jag för att jag fick sovmorgon igår. Idag vaknade Novalii kl 07.00 & jag kom inte i säng fören runt tolv igår. Så idag är jag lagom trött!

Vaknade iallafall med solen i ögonen, men nu verkar det bli mulet igen. Det tycker vi inte om. Så vad har dagen att erbjuda? Ska väl försöka ta mig ner till Trafikskolan & se vad dem har för priser osv. Har valt att gå till en annan körskola, då jag gick på axelhed förut, och dem tyckte jag verkligen inte om.

Sandra tjatar på mig att jag ska följa med till Motala i helgen, och gå på Lasse Stefanz, men det är ju inte riktigt min grej haha. Men man skulle ju kunna göra det för skojjs skull. Men ja får se hur det blir. Skulle ju vara kul & göra nått annat för en gångskull :D



Här va hon inte gammal snuttan, 3 månader. Om ca2 månader blir hon 1år. Gu va fort tiden går! Känns fortfarande som det va igår hon föddes. Mamma älskar dig obeskrivligt mycket <3

Kommentarer
Bullmamma säger:

självklart kan ja det, bara att höra av sig med någon tid du kan, brukar vara ledig rätt ofta :)

2010-03-04 | 10:14:10
Bloggadress: http://klarhaa.blogspot.com
sandra säger:

inte nu i helgen utan nästa helg den 12 :D Jaa det kommer bli jätte kul tror jag =) Så det får vi ta o åka på! <3

2010-03-04 | 10:42:41
Jullan säger:

Jag läste din kommentar gumman. Jag vet att vi inte sätts på ett tag, men dags att leta fram den tycker jag. Jag saknar dig ! <3

2010-03-04 | 12:05:22
Bloggadress: http://jliiindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback