Helgen

Har varit en riktig toppen helg.

I fredags va jag med Jullan i stan hela dagen, jag gick mest & ögonshoppade bara :) EFter det åkte jag hem, lagade mat, tog ett glas vin & myste med Daniel framför lets dance.

Lördagen började tidigt, upp & plocka iordning lite, skulle få besök av mormor, morfar & Bror som fyller 25, vi fikade osv. Sedan knallade jag mamma & lillebror ner till Finspång & handlade lite, sedan hem, lagade kanon god mat & hade jätte trevligt. Spelade yatsy & hade oss innan melodifestivalen. Jag kan ju inte säga att rätt låt vann, för jag tror inte dem andra länderna kommer rösta på henne. Men hon är grymt bra, lyssnar på låten hemma massor :)

Har 2 återkommande drömmar, I den ena så sitter jag längst bak i ett tåg som spårar ur, precis innan smällen vaknar jag. I den andra så försöker jag springa ur ett hus som rasar. Har fått den ena tydd. Och den med tåget är att jag måste ta tag i kommuniaktionen, att någonting ligger & gnager, något har antagligen gått för fort. Vad?? Får se va den andra drömmen kan betyda, om det kan höra ihop?

Skumt det där med drömmar, men jag tror absolut att dem har betydelse.
Puss Josefine


Kommentarer
Maria säger:

Jag tror också att drömmar har betydelse, men jag tycker det är lite otäckt om man skulle tyda dom och dom betydde något hemskt. :O

2010-03-14 | 13:15:39
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback