Livet


Många tankar, mycket vilja & korsande planer.

Det hela började nog när jag såg alla mammas tavlor, med alla utbildningar. Massör, personlig tränare osv. Kände att jag oxå ville göra något i mitt liv.

När man väljer gymnasie utbildning är man på tok för ung. Jag valde fel, helt fel. Jag vill inte jobba med barn idag, även om dem är så otroligt härliga. Tog mig en funderare på frisör utbildningen, det skulle vara något för mig :) Hade först tänkt ta en på 3år, men där korsar mina planer varandra, för självklart så vill ja skaffa ett syskon till Novalii inom 3 år. Så jag försöker hitta en 1 årig utbildning, vi får se. Mamma skulle komma hit på söndag & hjälpa mig lite.Jullan va oxå sugen på frisör utbildningen, så vi får se om vi kommer in på samma :) Det skulle vara riktigt roligt.

Nu till något mindre roligt, tror jag har fått en släng av magsjuka, har kräkts igår kväll & inatt, bara 3 ggr, men har mått såå illa. Vet inte va det är med mig, kanske har ätit något? Ne usch.

Nu ska ja vila lite. Nog om mig. Puss

Kommentarer
Sofia säger:

Satsa gärnet på frisör gumman, skulle passa dig utmärkt. :) Ja skulle gå till dig. :) Krya på dig gumman. Puss<3

2010-03-19 | 11:48:29
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Jullan säger:

Vi får kolla upp det där, skulle va skit skojj om vi gick tillsammans (;

har man någon att pendla med osådär :D Vi kollar upp det där. PUSS RARING <3

2010-03-19 | 21:21:31
Bloggadress: http://jliiindblom.blogg.se/
Marina säger:

Håller helt med dig med att man får välja gymnasieutbildning när man är på tok för ung! Man vet inte vad man vill då, det gjorde inte jag och det vet jag massor som iinte heller gjort. Dessutom så finns det också många som är "säkra" men ångrar sig så mycket efteråt...

2010-03-21 | 10:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback