Mammas bebis


Jag är världen gladaste mamma. Novan har ätit 1 flaska välling & 1 hel skål gröt idag. Den senaste veckan har hon levt på luft i stort sätt. Hon har även bajsat själv idag, vilket hon inte gjort på 1½ vecka, missförstå mig inte, jag har gett henne resulax, så hon har fått ut det. Har mått skit den här tiden.. Men nu ska vi byta ut vällingen, fullkornsvälling, jag tror att det är den som är boven. Gör henne hård. Matlusten kanske kommer tillbaks när hon känner sig bra i magen igen, ja hoppas.

Igår hade jag super trevligt. Vi firade Daniel som fyllde 23 :) Släkt & vänner kom, vart mycket folk ett tag så idag är jag helt slut i huvudet :P Novalii med, som somnade sen. Vi tog en sovmorgon till 12.15 idag, då ringde pappa Daniel & väckte oss :P Vi gick förstås upp en gång vid nio & åt lite frukost, kanske ska tillägga det :P



Man tror att man känner sina vänner. Jag har lärt mig att bara lita på några få!

Kommentarer
Malin, Alice & Lowes mamma! säger:

Jobbigt :( Har ni provat rapsolja i vällingen, den funkar alltid här!

Kram

2010-03-07 | 12:53:47
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback