Morgonpigg liten tösa


Novalii har blivit oerhört morgon pigg, förut kunde hon sova till klockan 9-10 på morgonen. Men nu ska vi allt gå upp klockan 06.00 på mornarna, då är jag sådär lagom pigg, inte. UH! Och jag sov ju inte som en prinsessa inatt direkt, fytusan. Vaknade med världens värk i underarmarna, så fick ligga så att dem hängde ner på ena säng kanten, och det va mindre bekvämt.

Sandra gullungen har bokat biljetter till henne & mig i sommar, vi ska på Pink i Ullevi. Ska bli riktigt häftigt! Tror hon är grym live :) Har ja inte världens bästa vän? JO. Har massor att göra i sommar, när ska jag hinna med & jobba? Haha. Ska till Göteborg & gå på Liseberg & Naturhistoriska. Sen ska familjen till Skara sommarland med mamma, lillebror & Stefan. Och sen blir det väl att hälsa på dem i Västervik, för jag antar att dem ska campa :P Men men det är skönt att ha saker att göra :)

Så nu är frågan vad man ska göra idag? Inget roligt väder direkt. Och jag är inte alls pigg! Så det får väl bli en hemma dag bara. Karln är iväg & hämtar en ny bil idag.. Även fast jag inte är så intresserad av bilar så kan ja slänga upp en bild på den.



Ne nu ska jag äta lite frukost här. Ha en fortsatt bra dag. Puss Josefine

Kommentarer
Johanna säger:

Häligt att ha saker att se fram emot! :) Du kommer att tycka det är kul med bilar sen när du har det heliga kortet. :)

2010-03-25 | 09:35:30
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Sara säger:

snygg bil!! :D:D

2010-03-25 | 10:57:14
sandra säger:

O jag har världens bästa vän :) <3 Gryyyymt kul vi ska ha då :D Lääängtar massor!!

2010-03-25 | 22:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback