Orkar inte blogga längre..


Jag hinner inte uppdatera, eller ja vill inte, det är tråkigt. Har inte alls någon lust längre.

Men iallafall veckorna går, Novalii lär sig gå sakta men säket :) Hon kan säga Mamma & Pappa & klappa händerna & härmas :P

Just nu känns det som om man bor i en flyttkartong, dem står verkligen överallt här i lägenheten. Nästa vecka blir flytten av äntligen. För i förrgår va vi på Ikea & hämta den ur snygga tv hyllan :P Så nu har vi någonstans att ha våran tv. Vill inte ha den på en tv bänk, men det tanke på Novalii. 26tusen åt skogen är mindre roligt!

Har även införskaffat massor, verkligen masssssor fina sommarkläder till Novalii. Även lite till mig, men som alltid så blir det mest åt lilla fröken :) Och igår va vi i linköping, då fick Novan en jätte stor röd flodhäst :P & ett pyssel som man lägger på golvet som blir jätte stort, det va kanon kul ;) Sen efter det på kvällen så blev det grillning hos Johanna O, så Sandra kom hit, med ett påskägg till Novalii. Där i låg ett par ur söta skor & jätte fin Body & en bok. Kan man tro att min lilla tjej är bortskämd? Ja en aning.

Jaja, nu ska jag & novan ha frukost. Ha en toppen dag. Kisses.

Kommentarer
sandra säger:

Man kan inte motstå o köpa nått för barnkläder är ju så himla sött =) Finns ju så mykke söta kläder!

Jag kan hjälpa er med flytten nästa vecka =) <3

2010-03-31 | 10:22:54
Johanna säger:

Inty sluta blogga, tänk på halta lotta:P

2010-03-31 | 11:53:04
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback