Upp & Ner

Dagen har varit upp & ner.

Dagens upp va nog långpromenaden med Mamma & Lillebror. Skönt med frisk luft & att få prata ut lite, för om det är någon ja kan prata med så är det ju faktiskt mamma. Och så har vi ju en grej till, har fått i Novalii mat idag, det betyder massor.

Dagens ner har väl varit alla tankar. När provsvaren kommer? är det gluten, va innebär gluten? Vad är det annars? När kommer hon bli bra igen?

Men hur som helst, nu ska jag försöka få lite sömn. Min prinsessa sover, och har gjort sen klockan åtta. Tänkte få i henne lite välling nu en gång till, det kan hon behöva. Det är så grymt skönt att ha bloggen, att skriva av sig om allting, att kunna få tips osv. Men jag har fortfarande tankar om att göra den privat. Känns lite knas att sen Novalii blev sjuk så har statistiken ökat med 50, men inga kommentarer. Va är det för typer som läser & är så förbannat nyfikna egentligen? Därför finns ju funderingarna om det bara ska bli dem närmsta som ska få läsa. För egentligen så är ju bloggen bara ett sätt för mig att få rensa tankar, få skriva ur mig allting. Så ja, vi får se.

Godnatt.


Kommentarer
Johanna säger:

Förstår att det känns jobbigt nu. Men det ordnar sig ska du se. Hoppas lillsnörpa mår bättre snart. Det behöver ni båda två.

Om den blir privat så hoppas jag ju även om jag kanske inte är bland de närmsta att man kan få läsa. Och kommenterar det gör jag allt. :P

Hoppas ni får svar snart så allt löser sig! Krams*

2010-03-11 | 07:18:57
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Pillan säger:

visst är det lustigt det där att så fort som det händer saker blir folk nyfikna och ska läsa.



Vad bra att Novan fått i sig mat idag förstår att det känns stort för er.



Kram

2010-03-11 | 09:25:33
Bloggadress: http://lovelychild.blogg.se/
Anna säger:

neej, sätt inte lösenord, jag vill fortsätta läsa även fast jag inte känner dig. Det känns som jag gör det lixom.

2010-03-11 | 19:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback