Flashback


Uppdatering kanske?

Har inte haft tid, eller snarare inte orkat sitta här. Jag har som sagt legat sjuk under helgen, sen varit med mina underbara vänner & min dotter såklart.

I söndags va mamma här, vi lagade lite mat & hade trevligt. Fick för att att cykla till viberga, väl ute på cyklarna så inser jag snart vilket misstag, haha, fy satan i gatan va kallt, det kändes som nålar i ansiktet. Men jag fick iallafall tag i filmen ja ville ha twilight new moon :P Igår va tjejerna här, Emma, Sandra & Johanna. Vi myste framför filmen & mumsade pizza, onyttigt men gott & gratis är väl alltid gott? Mjäs, vi fick dem gratis för att vi va första kunderna för säsongen i kiosken haha.

Hittade massor gamla bilder nu när jag sitter vid min gamla dator. Får små flashbacks, jag är så nöjd över vad jag gjort dem senaste åren, mitt liv kunde inte ha blivit bättre. Där jag är nu, vill jag vara.




I will LOVE YOU as long as I live <3







Kommentarer
Pillan säger:

ah har lotorpskiosken öppnat nu?

Älskar deras tacopizza haha

2010-03-23 | 20:43:58
Bloggadress: http://lovelychild.blogg.se/
Ida säger:

Ni är jättefina ihop!

2010-03-23 | 20:44:46
Johanna säger:

Hörde med att de öppnat, får bli en sallad, älskar hans sallad. :)

Tror du om en tjejkväll med hemtmat från kiosken? :P

2010-03-24 | 11:08:20
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
sandra säger:

Gratis är alltid gott :) hehe!! Så fina ihop :) <3

2010-03-24 | 12:49:46
Anonym säger:

diggar bild Nr.1

2010-03-25 | 02:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback