Återigen helg.


Ett inlägg kanske vore på sin plats. Jag hinner inte riktigt med, eller så vill jag helt enkelt inte. Novan va på bvc i Tisdags & fick 2 sprutor som hon vart jätte sjuk av. Värk i benen, 39.5 feber & jätte snorig. Men nu idag så mår hon bättre, och det är skönt. För hon har varit extrem här hemma, tjutit & skrikit för allting.

Annars, jo jag mår så bra nu som det går & göra tror jag (förutom lite ryggvärk) men men. Livet känns på topp, men vädret kunde gärna ha fått varit lite finare. hrmf, skulle regna till söndag fick jag höra, tur att Novalii fick regnkläder av mormor igår :) Så hon kan vara ute & leka oavsett väder, det finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder, Tydligen haha.

Jag skulle så gärna vilja berätta, men det får vänta :P Puss Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback