God mat & rabarberpaj

Dagen har knallat på, mamma har varit här, vi lagade lite god mat & rabarberpaj! Mamma tog även tag i min disk, för den här dagen har bestått av illamående, så det har inte varit någon toppen dag. Efter det gick vi ut en sväng, plockade lite liljekonvalj, stavas? till mormor som fyller 74 år imorgon.


Haha Novalii i sin dockvagns sulky :) Galna ungar..

Nu ska jag sätta mig & titta på norska hollywood fruar, säkert inte det minsta bra. Finns det någon bättre än Maria montazami? Nej inte enligt mig haha. Vart Lite besviken, fick helt för mig att det va desperate housewifes & cougar town idag, det va imorgon. Ja låter som värsta tv nörden, men ah, det är väl vad jag sysselsätter mig med när Novalii sover. Vännerna försvann med vinden.

Jaja, nu till tv:n. Puss Josefine

Kommentarer
Carro säger:

Tack så mycket :) Grattis till lille i magen förresten :)

2010-05-24 | 21:30:10
Bloggadress: http://svenssonfamiljen.blogg.se/
Elin säger:

hur långt är du gången ?=)

2010-05-25 | 00:08:58
Bloggadress: http://elinmaria0.blogg.se/
Johanna säger:

Vännerna försvinner väl inte från dig. Sakta i backarna. Där måste du allt ha ljugit, tycker att du alltid umgås med vänner. :) Lite bortskämmd ;)

Jag jobbar ju dessvärre, känner jag ibland. Men den där jäklans promenaden ska väl bli av nån gång. :P

2010-05-25 | 14:56:49
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback