Härliga tider


Varför har jag kvar bloggen?? Skriver ju aldrig någonting iallafall. haha.

Men jag vill nog spara allt jag skrivit, sen skriva när ja får lust, vilket bara blir någon gång ibland. Tanken är väl att jag ska börja blogga om graviditeten med mini, men än är det tidigt. Så några veckor till kan det ju faktiskt vänta.

Just nu rullar dagarna på, Novalii fyllde 1år i måndags, helt hysteriskt mycket med kläder, skor, mössor, leksaker osv fick hon! :) Tänk att hon redan är 1år, och ska bli storasyster min lilla tjeja.

Den här veckan har Daniel haft frivecka, så vi har njutit av vädret, och varit ute en hel del, nu ikväll va vi iväg till yxviken & gick en promenad med Emma & "sorken", efter det åkte vi upp till Skiren & grillade korv med Sandra, som vanligt blir jag otålig & äter upp min korv innan den ens hunnit fått färg haha. Imorgon ska vi hem till mamma & grilla, hoppas på sånt här kanon väder imorgon med :)

Jaja, lite uppdatering ;) Puss Josefine

Kommentarer
Johanna säger:

Det gillas med lite uppdatering att läsa såhär på morgonkvisten. :)

2010-05-21 | 07:25:16
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Maria säger:

Grattis. :D

2010-05-21 | 17:00:19
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback