Helgens händelser


Dålig uppdatering. Jag har inte haft tid, har haft fullt upp varenda dag!

I fredags blev det Finspångsmarknaden med Sandra, efter det åkte jag & novalii hem & sov eftermiddagslur, jag är så himla trött om dagarna så jag måste sova när hon sover. Runt fem kom sandra, vi grillade, kollade talang & bara hade det nice.

I lördags, va gjorde jag? :D Tänker.. hmm.. Jo just det, Va ute hos Daniels syster på en fika, Sen åkte vi hem till oss. Skulle egentligen följt med Tjejerna till hotellet/hasselbacken, eftersom vi hade barnvakt här hemma. Men jag hade ingen ork. Gcik & hälsade på karln, då han va & festa i närheten.

Igår slappa vi ganska så länge, sen åkte vi in till stan med Daniels syster & Novaliis kusin Hannah! Åt smaskig mat & gluttade i affärer, åkte hem, firade Daniels mamma & sedan min mamma. EFter det va jag helt slut, så vi åkte hem, åt lite mat, duschade & la oss..

Idag ska vi nog förhoppningavis åka & köpa en cykel & barnsadel (: Om jag piggnar till, tog inte någon postafen imorse, så jag hoppas att jag klarar mig lindrigt från illamåendet. Uh. Jaja ha en fortsatt bra dag. Puss Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback