kväll


Har små cravings för mig, just nu sitter jag med en mumsig bit med daim tårta. Jaaa vet, hur gott lät inte det & hur onyttigt är det inte ;) haha. Jaja.

Varit iväg till linköping idag med Sandra & Jonas, ja införskaffade mig ett par nya solglajjer & Novan fick 6 par nya strumpor, mycket mer fick jag inte med mig hem! Efter linköping så åkte jag hem till min underbara mormor&morfar, mormor fyllde 74 år idag, så det bjöds på smörgåstårta!

Jag är glad för att mormor kämpar på & jag hoppas att hon övervinner cancern i många år fram över, men att se henne ha så ont i dag, det gjorde ont i mig. Jag blir så ledsen!

Nu ska jag titta på tv:n lite, sen krypa till kojjs ensam, hoppas på att daniel skyndar sig hem från jobbet, hatar att lägga mig utan honom.


Sitter nu vid daniels dator, så blir inga nya bilder,  bjuder på en bild från Novalii som liten skrutt :) <3


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback