Morgon pigg


Godmorgon, idag är jag pigg. Riktigt pigg :) Vaknade första gången runt klockan 06 imorse, men kände då att jag behövde somna om för att orka med resterande av dagen. Daniel jobbar eftermiddag hela veckan, så jag & novan får försöka hitta på saker själva!

Mitt illamående är helt annorlunda den här gången, så fort jag äter något så går de över skapligt, går jag med tom mage så kräks jag. Skumt.. En sak jag vet är att den här graviditeten ska jag iallafall inte gå upp 30kilo haha.

Ne nu vill Novalii ha min uppmärksamhet här, hon har blivit jätte duktig på att gå, knallar runt här hemma som ingenting & ställer sig även upp själv utan stöd. Så kan hon dessutom säga mamma, pappa, titta, usch & voff :D hahaha.. Det är så kul nu när det börjar hända grejer :)

Nehep. Ha en fortsatt bra dag i solen. Puss Josefine

Kommentarer
sarah säger:

tänkte bara slänga in ett litet grattis, och lycka till :)

2010-05-24 | 10:11:30
Bloggadress: http://stjaaarnan.blogg.se/
Johanna säger:

Morgonpigg är alltid skönt. :) Hoppas att illamåendet ger med sig vart efter. Tänk att Novan blivit så stor. Hoppas vi som sitter instängda på ett jobb & bara kan drömma om det fina vädret också får ha en bra dag. :P Krams*

2010-05-24 | 10:23:22
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Elin säger:

Grattis till graviditeten !! =) vad roligt ! =)

2010-05-25 | 00:05:59
Bloggadress: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback