Nya åket!


Ja, jag fick hem en broschyr idag, och fick se en HelloKitty vagn, haha! Jag blev kär, åkte med mamma&lillebror in till stan, gick in för att kolla & åkte därifrån med den, i just love it :) Tänkte slänga upp en bild på den.


Är den inte ganska så himla söt? haha.

Har haft en underbar dag, har mått kanon bra verkligen. Imorse gav daniel mig en postafen, vatten & ett digestive kex som jag bad om innan jag gick upp, och det ska ja fortsätta med, har sluppit illamåendet hela dagen, det har varit kanon :)

Unnade mig själv ett par skor idag, fastnade för dem, så dem fick följa med mig hem.


Nehepp, nu ska jag diska lite fort innan det är dax för novalii att få en slurk välling & sängdax. Ha en fortsatt bra kväll. Puss Josefine

Kommentarer
sandra säger:

Skit snygg vagn + skor =) <3

2010-05-27 | 21:14:36
Johanna säger:

Guu vilken söt vagn. :)

2010-05-28 | 07:45:05
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Anonym säger:

Jävlar vilka snygga skor! <3

2010-05-28 | 17:04:41
Maria säger:

Söt vagn och jävligt snygga skor! :D

2010-05-29 | 09:38:53
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/
Michaela Samuelsson. säger:

Riktigt snygg & söt vagn! :)

2010-05-30 | 11:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback